poniedziałek, 28 marca 2016

☺ Oliwkowy akcent ☺

Na początku chciałabym Wam wszystkim życzyć Wesołych Świąt Wielkanocnych oraz Mokrego Dyngusa :D  tylko bez przesady xD

Dzisiejsza stylizacja składa się z bluzki w kolorze oliwkowym i czarnych spodni z wysokim stanem oraz bluzy. Jest ona bardzo zwykła, ponieważ nie mogłam ostatnio nawet wychodzić z domu, bo byłam chora, ale na szczęście robi się coraz cieplej, więc stylizacje będą bardziej, że tak powiem "wymyślne" :D

Niżej pokażę jedno zdjęcie, które zrobiła moja koleżanka z klasy w ramach lekcji xD dlatego jedno zdjęcie się różni trochę od innych :D

Na zewnątrz jest coraz cieplej, więc będę się starała zrobić jakieś wyjściowe stylizacje :D
Dziękuję za te bardzo miłe komentarze pod ostatnim postem, jak i ponad 4000 wejść na bloga :3 mega motywacja.

Dobra już dłużej nie przedłużam tylko przejdę do zdjęć :)




































Spodnie -> Bershka
Bluzka -> Sinday
Bluza -> New Yorker
Buty -> Adidas
Kurtka -> Cropp









2 komentarze:

  1. Fajna stylówka, super wychodzisz na zdjęciach :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pozoru niby taka zwykła stylizacja, a mega mi się podoba *o*
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥