poniedziałek, 14 marca 2016

☺ Smile ☺

Dzisiaj pokaże wam jak zwykle stylówkę codzienna :) Teraz zapewne będą komentarze typu "chyba zwariowałaś! nie jest Ci zimno?!" i już na to pytanie odpowiem... Oczywiście, że było mi zimno, to rzecz jasna, :) ale czego się nie zrobi, aby zdjęcia dobrze wyszły? Dało radę! przecież trzeba być silnym a nie miękkim, :D a trochę zimna jeszcze nikomu nie zaszkodziło :) Także takie komentarze sobie darujcie :)

Stylówka składa się ze zwykłej granatowej koszulki z napisem "SMILE" oraz z jasnych marmurkowych spodni z wysokim stanem. Stają się one moimi ulubionymi ♥ Szukałam takich od pół roku, ponieważ (tak jak pisałam  parę postów wcześniej) moje poprzednie takie się porwały... niestety.. Ale poszukiwania się opłacały :D

Już nie przedłużam :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć :D















Koszulka "Smile" -> CROPP
Marmurkowe Jeansy -> New Yorker
Buty -> Adidas








Snap: slodyczowypotwo


4 komentarze:

  1. Koszulka jest świetna, tak samo jak i zdjęcia x
    Ja sama chodzę teraz w wiatrówce do szkoły, bo robi się coraz cieplej ahah :)

    Zapraszam, jeśli się spodoba, zaobserwuj. <3 http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylówa ;) A koszulka jest super,ja ostatniego czasu lubię,że tak powiem proste z jakimś napisem a nie takie pstrokate z nadrukami :p

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, prosta stylizacja :) Koszulka bardzo mi się podoba! Czasem minimalizm jest lepszy niż przedobrzenie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥