wtorek, 22 marca 2016

♥ Charlie Chaplin ♥

Na początku chciałabym przeprosić za moją tak długą nieobecność. Niestety byłam i nadal jestem chora... :d i nie mogłam iść na zdjęcia. Ze względu na dni otwarte przebrałam się za Charliego Chaplina, ale w wersji damskiej :) Nie oceniajcie tej stylizacji źle, ale tak ja właśnie go widzę w wersji kobiecej. :)

Do stylizacji założyłam koszulkę z napisem "BITCHOLOGY", do tego czarne spodnie z wysokim stanem oraz uzupełniłam ją marynarką i melonikiem (który jest mi za duży, chyba tylko mi z całej klasy). Marynarka jest dość specyficzna, ponieważ nie jest ona z takiego typowo materiału, z których zazwyczaj są one robione, lecz można by powiedzieć, że jest ona dresowa i niestety niewiem skąd jest, ponieważ pożyczyłam ją od mojej siostry. Jeżeli ktoś lubi takie odważniejsze stylizacje to będzie się naprawdę dobrze w niej czuł. :)

Dłużej nie zanudzam :) tylko idę spać :D a was zapraszam do obejrzenia zdjęć :D









































Melonik -> allegro
Bluzka -> Cropp
Spodnie -> Bershka
Buty -> Adidas



Tak tak zdjęcia w fontannie zawsze spoko xD











Snap: slodyczowypotwo

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to najlepsza twoja stylowka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęciaJak zawsze lecz te są świetne. To tło ten cosplay T.T pikne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, boska stylizacja! Do twarzy Ci w niej :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnie wyglądasz.
    Mnie też okropne choróbsko dorwało.

    natalie-entourage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio też byłam chora :) Super blog. Widzę, że zaczynasz...także don t give up i do przodu :)

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥