wtorek, 1 marca 2016

○ Metamorfoza Oli cz. 2 ○

Jak moglibyście zauważyć, że na blogu pojawiła się nowa zakładka/strona, która zatytułowana jest "Moje włosy" na której możecie zadawać pytania co do pielęgnacji ich itd. Wszystko jest tam wyjaśnione także chyba nie muszę się powtarzać. ☺

W drugiej części metamorfozy również rozjaśnimy włoski, lecz użyję innego rozjaśniacza, który uważam za znacznie lepszy, ponieważ znacznie szybciej udało nam się osiągnąć pożądany efekt. :) Nie będę się znów rozpisywać w jaki sposób je rozjaśniłam, bo jest taki sam, co w pierwszej części, dlatego odsyłam was TUTAJ :)

Tym razem użyłyśmy rozjaśniacza z firmy Marion




Pudełko zawiera tylko saszetkę z aktywatorem rozjaśniacza i dwie saszetki z mleczkiem aktywującym :) (oczywiście również rękawiczki)

Tak jak w poprzedniej części potrzebowałyśmy:
☻ Miski
☻ Grzebienia z szerokimi rozstawionymi zębami
☻ Szczotki (TANGLE TEZEER)
☻ Jedwab do włosów  firmy MARION
☻ Pędzel do nakładania  



Tutaj jest znacznie łatwiej w przygotowaniu rozjaśniacza :) (przynajmniej dla mnie, ponieważ produkt jest mi bardzo dobrze znany) 

Wsypujemy aktywator rozjaśniacza do miseczki i wlewamy mleczko aktywujące, a następnie mieszamy :D



Nakładamy go tak jak poprzedni, lecz tutaj bardziej kontrolujemy włosy :)

A efekt był taki 



Świetnie prawda? :D
Ale to nie wszystko :D

Aby zrobić czerwone końcówki użyłyśmy pianki do włosów firmy VENITA. Ja sama miałam robione nią wcześniej końcówki, które trzymały mi się pół roku. 



Piankę nakładałam tym razem rękami i również zaczynałam od końców. ;)
Cała koloryzacja wyglądała tak:













Niestety nie wystarczyło nam jej na całe włosy, dlatego wyszło ombre z przejściem :)
po wszystkich tych zabiegach fryzjerskich nałożyłam Oli maskę z keratyna z firmy CAMELEO, :) a całość wygląda tak:






Na sam koniec zakręciłam jej włosy nowoczesna lokówką (tą, która tak śmiesznie wciąga włosy xD) z firmy BABYLISS :D

Mam nadzieję, że końcowy efekt się podoba :D




Po:




Przed:


I jak wam się podoba? :D
Bo mi bardzo :D

Jeżeli chodzi o stylówki, to moga pojawiać się rzadziej, ze względu na zepsuty wężyk spustowy, a nie chcą mi przyjąć reklamacji, bo "rzekomo" to moja wina... Chociaż zaznaczałam, że nie spadł ani razu itd.... ehhh to jest Polska... 
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że u was troszkę lepiej ;)

12 komentarzy:

  1. Mam ciemny blond wlosow i moglabym je rozjasnic ale... Raczej bym nie dala rady XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozjaśnianie jest naprawdę bardzo łatwe :)

      Usuń
    2. pamietaj o kontrolowaniu ;) do blondu polecam rozjaśniacz z 1 metamorfozy :D jest delikatniejszy :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny i intensywny odcień czerwienie wyszedł. Na moich ciemnobrązowych włosach nie obyłoby się bez rozjaśniania jeśli bym chciała taki uzyskać dlatego też się chyba nie skuszę ostatecznie. A bez rozjaśniania już próbowałam ;p

    Zapraszam http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj bez rozjaśniania również byłby inny efekt :) ale rozjaśnianie jeśli jest dobrze zrobione, to jakoś mocno nie zniszczy struktury włosa + zależy jakim rozjaśniaczem robisz. :) a na ciemno brązowych włosach wyszły by bardziej wiśniowe :)

      Usuń
  3. Yay moje włosy takie sławne ;p
    Tak czy inaczej jestem bardzo zadowolona i polecam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, piękne! Od zawsze uwielbiałam kolorowe włosy, końcówki, pasemka i wszystko co kolorowe na głowie hehe :) Obserwuję oczywiście!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne włosyyy , ja miałąm czerwone końcówki bez użycia rozjaśniacza, ale muszę go wypróbować
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku miały być blond końcówki, ale trochę poszalałyśmy :D

      Usuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥