sobota, 27 lutego 2016

○ Metamorfoza Oli cz. 1 ○

Jak widzicie dzisiaj nie będzie stylówki, ;) a raczej coś o włosach. :D Pokażę Wam jak zrobić ombre z przejściem, :) co nawet nie wychodzi wykwalifikowanym fryzjerkom. Ja znam dziewczyny, które były u fryzjerki, prosząc ją o ombe z przejściem, a wychodziły tak: góra brąz i nagle blond, bez żadnego przejścia, co wygląda okropnie. Ja jeśli chodzi o włosy, to jestem testerką, sama próbuję różnych rzeczy i sama je realizuję :) ale dobra ten wpis nie jest o moich włosach, tylko o Oli. :D do rozjaśnienia włosów użyłyśmy "GARNIER color naturals", który jest pielęgnującym kremem rozjaśniającym. Jego formuła zawiera 3 olejki (oliwka, awokado i karite) i powiem, że dzięki tym olejkom nie zniszczyły się jej włosy, :) a sam rozjaśniacz kosztował 15 złotych, :) ale jeśli chcecie mieć mocno rozjaśnione to raczej nie polecam, ponieważ z nim męczyłam się jakieś 3 godziny, może gdybyśmy go trzymały jeszcze dłużej byłby lepszy efekt, ale ze względu na jej babcię (u jej dziadków rozjaśniałyśmy) przerwałyśmy, bo nie lubi zapachu amoniaku.
No nie oszukujmy się, kto lubi? Można się jedynie do niego przyzwyczaić. :) Zawartość pudełka wygląda tak:



W opakowaniu znajdowało się:
       * rękawiczki
       * butelka mleczka uteniającego
       * krem rozjaśniający z olejkiem z oliwek
       * dwie saszetki z pudrem rozjaśniającym
       * odżywka po koloryzacji z trzema olejkami



Do rozjaśniania użyłyśmy:
         * miskę
         * szczotkę TANGLE TIZZER
         * grzebień z szeroko rozstawionymi zębami
         * pędzel do nakładania rozjaśniacza
         * jedwab z firmy MARION

Na początku oczywiście założyłam rękawiczki i zmieszałam wszystkie składniki.



Wlewamy mleczko utleniające




Wsypujemy zawartość saszetek








Wyciskamy tubkę z kremem rozjaśniającym 



Następnie mieszamy :)



Całość wygląda tak :)
Troszkę przypominała nam owsiankę xD


Przed nałożeniem na włosy rozjaśniacza należy dokładnie rozczesać włosy :)


A następnie nakładać na włosy rozjaśniacz :)
Należy również zabezpieczyć czymś ciała bądź ubrania przed jego działaniem. :)
Ważną rzeczą jest (jeśli mamy uzyskać ombre z przejściem) nakładanie rozjaśniacza od końcówek stopniowo coraz wyżej, ponieważ im dłużej zostanie w danym miejscu rozjaśniacz tym jaśniejsze będzie, co można się domyślić ;) 



Ja do nakładania użyłam pędzelka, ponieważ znacznie łatwiej, szybciej, a przede wszystkim dokładniej można nałożyć rozjaśniacz, jeśli nie posiadacie takiego to można po prostu wmasować rękami rozjaśniacz we włosy, o tak:


Trzeba również pod uwagę wziąć to, że włosy mogą się podczas rozjaśniania spalić, ponieważ wytwarza on ciepło, dlatego należy rozczesywać włosy co jakiś czas grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami.
Oczywiście trzeba stale kontrolować stan włosów i kolor który się na nich "pojawia".


Gdy zobaczymy, że osiągnęliśmy pożądany efekt zwyczajnie zmywamy rozjaśniacz wodą :)

Efekt po pierwszym rozjaśnieniu i wysuszeniu włosów:






A na końcu używamy jedwabiu z firmy MARION, aby włosy dodatkowo były miękkie i zadbane :)


Tak jak pisałam na początku efekt u Oli po tym rozjaśniaczu jest słaby, powodem może być lekka formuła rozjaśniacza i fakt, że Ola wcześniej farbowała włosy :)

Ze względu na to, że post jest strasznie długi to postanowiłam rozłożyć go na 2 wpisy, a może okazać się również, że pojawi się w 3 częściach. W następnym poście pokażę wam 2 rozjaśnianie, ale zupełnie innym rozjaśniaczem, którego ja wcześniej użyłam na swoich włosach :) oraz pokaże Wam koloryzację :) Ten kto widział na snapie wie jaki kolor :)
Także zapraszam was do przeczytania tego i następnego posta, który ukaże się już niedługo :) oraz do zaobserwowania :) 

snap: slodyczowypotwo

Jeśli chciałybyście więcej takich postów piszcie ;)

9 komentarzy:

  1. Wow czekam na kolejną część metamorfozy, włosy wyszły świetne. Wprowadzają taką świeżość, sama lubię zmieniać coś we włosach ale kompletnie nie wiem co mam zrobić.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mieszkasz w pobliżu Gdańska i chciałabyś mieć również taką metamorfozę to mogę Tobie zrobić :)

      Usuń
  2. Wszytsko bardzo ładnie rozpisane;)
    Świetnie piszesz posty!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło / super blog
    ZApraszam do mnie na bloga 00lou00.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszło / super blog
    ZApraszam do mnie na bloga 00lou00.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt co !!! Co powiesz na obs za obs.
    Zapraszam do mnie werka2003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się w obs za obs, bo chcę mieć prawdziwych czytelników, jeśli się podoba to zaobserwuj będzie mi miło :)

      Usuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥