wtorek, 23 lutego 2016

♪ Biały sweterek ♪

Na początku DZIĘKUJĘ! ♥ JESTEŚCIE NIESAMOWICI! ♥ Dzięki wam jest ponad 2200 wyświetleń! ☺ Może dla was to nic takiego, ale dla mnie ogromna radocha. :D To jest dla mnie wiadomość, że ktoś to czyta i przez to jest mi bardzo milutko :3 Na początku jak zakładałam bloga to sądziłam, że kompletnie nikt nie będzie go czytał, a tu taka niespodzianka! :D Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję! ♥

Wracając do posta... Dzisiaj pokażę Wam biały sweterek, może i jest klasyczny, ale także bardzo ładny. Był on zawsze na mojej liście "MUST HAVE" i nareszcie go mam! ♥ Sweter jest bardzo ciepły, co uważam za duży plus. :D Do niego ubrałam klasycznie czarne spodnie z wysokim stanem :) oraz dobrałam do całej stylizacji czarną torebkę z ozdobnym zipem. :D Niestety nie wiem z jakiego sklepu ona jest, ponieważ dostałam ją na urodziny od chłopaka mojej siostry. :) Ale rozśmieszyło mnie to, że w środku znalazłam cenę. ☺


Tego dnia nie mogłam  się obejść bez mojej gorącej herbatki, bo naprawdę było strasznie zimno, a przy okazji przetestowałam czy czasem nowy termos nie przecieka. I pozytywnie zdał mój test. :D

Na zdjęciach przedstawiłam również cudo do telefonu w którym natychmiastowo się zakochałam. ♥ A te uszka króliczka są świetne :D I powiem, że kosztowało tylko 5 zł i pasuje na każdy telefon, świetne prawda? :D Moja mama, aż sama o takie poprosiła :D

Dobra ja nie będę już Was zanudzać moją gadaniną, tylko przejdziemy do zdjęć :)
Mam nadzieję, że się spodobają :D


















































PS. Sweterek wygląda na bardzo duży, ale to jest rozmiar XS ☺

Sweterek -> New Yorker
Spodnie z wysokim stanem -> Bershka
Buty -> Bucik
Ozdobna guma do telefonu -> New Yorker
Termos -> Sklep w Kartuzach
Torebka -> Nie wiem, Prezent

PS. Jak te uszka króliczka dzisiaj kupowalam to były za 12 :/





(Wcale tutaj nie widać aparatu xD)




24 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia i blog:) fajnie że wyświetleniaci sprawiają radość!:) obs od jakiegos czasu i zapraszam do mnie :)mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek :)
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek ♥
    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny sweterek! Mam taką samą obudowę tylko różową! <3

    pozdrawiam Nikola z bloga --> nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny sweterek :)
    Zapraszam do mnie,jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    locastrica.blogspot.com/
    PS.: Kliknij proszę w linki w moim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bialoczarne zestawienia :)
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek prezentuje się świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. super sweterek;) ja rowniez posiadam taki w swojej szafie i stanowi on idealna baze do wielu stylizacji;) takze zgadzam sie z tobą w 100 procentach;)
    zapraszam do nas na nowy post o kosmetykach;) http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I ty sie dziwisz ze masz tyle wyswietlen? 8) Z takim blogiem to chyba jasne :DD Podoba mi sie nowa stylizacja ;3 Niby nic az tak skomplikowanego, ale robi wrazenie :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku jak miło to słyszeć :3 aż jestem HAPPY :D dziękuję :*

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    A sweterek świetnie na Tobie leży, warto było czekać ;)
    A co do obudowy to świetna, a jaka tania!
    I życzę dalszych sukcesów ;)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda obudowa była tania gdy ją kupowałam, a dzisiaj jak byłam w innym centrum kosztowała 12 zł :d

      Usuń
  12. Gratuluje osiągnięć :) Świetna stylizacja, bardzo ładna torebka. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny sweterek uwielbiam takie a szczególnie białe ;)
    case na telefon tez bardzo ładny !;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny case. :) Więcej uśmiechu na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż nie potrafię się uśmiechać :D nie jestem oswojona z aparatem :)

      Usuń
  15. awesome blog, I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny sweterek! I w dodatku biały, coś w moim stylu! :) Case jest mega, sama bym taki sobie kupiła.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek jest piękny ! :)
    świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥