wtorek, 16 lutego 2016

★ Bluza Converse ★

Jak co niektórzy mogą zauważyć trochę zmieniłam wygląd bloga, uważam, że tak będzie sprawniej i jest znacznie przejrzyście. Dzięki temu będziecie mieli łatwiejszy dostęp do różnych wiadomości, takich jak ilość wizyt czy informacje o mnie, oraz jest teraz widoczny przycisk "obserwuj" i nie trzeba będzie go szukać gdzieś w zakamarkach tego bloga. Trochę się nad tą zmianą męczyłam, bo szczerze mówiąc w bloggerze trzeba robić wszystko praktycznie samemu, dlatego tu blogi się tak różnią, nie to co na blog.pl w której wcześniej posiadałam swoją witrynę (bloga). Tam nie można zrobić całkowicie samemu swojego szablonu, więc wolę się trochę pomęczyć i zrobić coś z czego jestem w pełni zadowolona :) drugim plusem bloggera jest to, że można dodać nieograniczoną ilość zdjęć, niestety nie można tego powiedzieć o blog.pl, bo po 8 postach przekroczyłam limit xD



Dobra to koniec tego mojego gadania i pójść do sedna sprawy jakim jest ten post.

Dzisiaj pokażę Wam bluzę z napisem " CONVERSE", którą kupiłam w LEJDIS (Kartuzy). Dziwi mnie to, że wygląda prawie jak oryginał, brakuje jej tylko obramowania wokół "znaczka". Jak patrzyłam to nie ma ona żadnej metki z napisem firmy, ale cóż to już zbytnio nie jest moja sprawa, ważne jest to, że bluza jest dobrej jakości i nie rozwali się po kilku praniach, co niektóre ciuchy tak mają. Do stylizacji dobrałam również spodnie z wysokim stanem we wzór moro który uwielbiam, co napisałam w poście Prosto z WOJSKA. Trochę się dzisiaj rozpisałam, dlatego nie będę już przedłużać, więc przejdźmy do zdjęć. :D

Mam nadzieję, że się spodobają i z góry przepraszam, że niektóre zdjęcia są prześwietlone i nie widać mojej twarzy :c próbowałam naprawić to w PHOTOSHOP' ie ale niestety nie jestem jakimś mistrzem od tego typu rzeczy. :c






































Bluza -> LEJDIS
Spodnie -> Bershka
Buty -> Bucik

Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają :3 
Tak jak i sama stylówka :D


A na koniec zdjęcia z moich wygłupów :D



















 PS. Dajcie znać jak się podoba ;)

 snapchat: slodyczowypotwo

instagram: slodyczowypotwor








36 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i zdjęcia :) Super bluza :*

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog, ciekawe zdjęcia i muszę dodać, że masz bardzo ładne włosy;)
    zapraszam do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/
    zachęcam do ocenienia zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ale znacznie ładniejsze włosy miałam po 1-szym rozjaśnianiu.. w te wakacje to było już chyba 5-te i włosy strasznie mi się kruszyły... Ehhh za błędy trzeba płacić, ale od tamtego czasu mega dbam o włosy i powoli dążę do tamtego stanu ;) Ale bardzo dziękuję za komplement :3

      Usuń
  3. fajna stylizacja, spodnie fajne bardzo lubię moro :)

    może wspólna obserwacja? ja już obserwuję jako Olga P :)
    pozdrawiam :* :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za bluzami, ale tobie pasują jak najbardziej :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie, sama muszę w podobne zainwestować ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia a tą bluzę chyba w jakimś sklepie widziałam ale nie w Lejdis :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fantastyczne wyczucie stylu!
    mvrseliuv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się Twoje spodnie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluza i śliczne zdjęcia! ♥
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spodnie, dobrze na Tobie leżą. :D
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia ;)
    Podobają mi się Twoje włosy :p

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląd bloga jest świetny :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) nie jest jeszcze idealnie ale staram się do tego dążyć :)

      Usuń
  14. Śliczne rzeczy :)
    Fajna bluza :P

    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku, fajne spodnie, bardzo mi się spodobały!
    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz :* bardzo ładne zdjęcia
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia;) Bardzo ładny wygląd bloga:D
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta bluza (;
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia;)
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Polskie znaki Ci się gdzieś pogubiły, ale ogólnie jest dobrze :)
    http://kartkastrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też kiedyś miałam bloga na blog.pl i również jestem zdania, że na blogspocie jest lepiej :)
    Ciekawa stylizacja :)
    Klikniesz u mnie w link do spodni w najnowszym poście? :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna ta bluza :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Super jest, mi również podobają się twoje spodnie <3
    Wspólna obserwacja? Koniecznie napisz w komentarzu, że zaczęłaś żebym pamiętała kogo mam zaobserwować ;))
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się w obs za obs :) jeśli blog się podoba to śmiało zaobserwuj ;)

      Usuń
  24. Trampki Conversa też by świetnie pasowało to tej kreacji.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥