sobota, 13 lutego 2016

♥ ♥ ♥ Walentynkowo ♥ ♥ ♥

Na początku dzisiejszego posta, chciałabym życzyć wszystkim szalonym zakochańcom wspólnie mile spędzonego jutrzejszego dnia :3  Jakby ktoś nie wiedział, jutro są Walentynki! :D Dlatego dzisiejszy post będzie wyjątkowy ☺ Mam także nadzieję, że jutrzejszy wieczór będzie romantyczny i wspaniały dla każdej pary, w tym i mój, który spędzę z Moim Misiem  Dzisiaj miałam pomoc w postaci balonów w kształcie serduszek, oraz  mojego ukochanego chłopaka i fotografa - Szymonka ♥ ♥ ♥

Wracając do sedna posta, dzisiaj pokażę stylówkę walentynkową :* Składa się ona z: różowego
T-shirtu z nadrukiem, którego wzory układają się w kształt serduszka; bordowej baseballówki z napisem "Authentic" i białych spodni z dziurami. Mam nadzieję, że zdjęcia, które wam zaraz pokażę, Wam się spodobają ;)
































T-shirt -> H&M
Baseballówka -> Bershka
Spodnie -> Jakiś sklep w Kartuzach
Buty -> Bucik

A na koniec moje photo :3



snapchat: slodyczowypotwo

instagram: slodyczowypotwor

61 komentarzy:

  1. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie kolejny więc serdecznie zapraszam :3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zdjęcia robię lustrzanką firmy Canon ;) zazwyczaj robię je sama :D

      Usuń
  3. Swoje walentynki spędziłam w maku, na basenie, na spacerze i w sklepach! Cudowne hehe! Wolę to niż mieć chłopaka w tej chwili :) Super blog, słodki piesek w nagłówku! pozdrawiam :) xx

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/5-rzeczy-ktorych-nienawidze-5-rzeczy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja moje spędziłam w łóżku z powodu bólu brzucha...ehh... ale był przy mnie Szymon i się mną opiekował co było bardzo miłe i kochane :3 A dziękuję bardzo :3 również pozdrawiam :3

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia :) Wesołych walentynek! :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bejzbolówka najlepsza! Piękna jest! *-*
    Ciekawy blog.
    Dziękujemy za odwiedziny u nas.
    Pozdrawiamy serdecznie!
    Nasz blog, KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. mega zdjęcia , takie pozytywne z tym serduszkiem! :)
    mam nadzieję ze walentynki były udane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, że nie za bardzo xD ponieważ z niewiadomych przyczyn bolał mnie brzuch i niestety cały dzień w łóżku :c ale na szczęście był przy mnie mój chłopak i się mną opiekował ♥ dziękuję :3

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z tymi balonami, od razu zdjęcia wydają się takie tematyczne. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing looks dear! Love your style ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bejsbolówka!<3

    http://www.justcleo.pl/2016/02/valentines-day-dresses.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :) pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjecia super! :)
    jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. balony-serduszka robią klimacik
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. supi post i blog. ładna jesteś:) mam nadzeję że wpadniesz do mnie i mnie zaobserwujesz:)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna stylizacja, w ciepłych kolorach, idealna na
    walentynki :) ja swoje święto miłości obchodziłam w sobotę
    bo niestety w niedziele byłam w pracy. Zdjęcia naprawdę super
    a te balony <3 naprawdę słodkie, tez bym takie chciała :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja walentynek nigdy nie obchodziłam i pewnie nie będe :(

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę za bardzo porozcinane są te spodnie. :) Ja wolę, gdy są w jednym miejscu. Stylizacja jest bardzo ciekawa.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa stylizacja! Świetne zdjęcia :* Ja moje Walentynki spędziłam w domu oglądając filmy i jedząc słodycze haha

    Może obs za obs?

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja, idealna na walentynki;) zapraszam do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tym balonikiem :). Ja na swoją walentynkę muszę jeszcze poczekać.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo śliczne Walentynkowe zdjęcia :)
    Spodnie są cudne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo ładne spodnie :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc:)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam Cie do LBA :)
    Więcej informacji na moim blogu - melulka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki, ale ja jestem osobą która nie bawi się w takie rzeczy :) ale naprawdę bardzo dziękuję za taką nominację :3 jest mi bardzo miło z tego powodu, zapraszam do dalszego czytania bloga i mam nadzieję, że nadal będzie się tak Tobie podobał. Pozdrawiam :*

      Usuń
  24. Bardzo fajna stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia ^^
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zawiadom na blogu a ja na pewno zrobie to samo :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego nie rozumiem... jeżeli ci się podoba to czemu nie masz zaobserwować ? tylko musi być obs za obs... Ja szczerze mówiąc nie chcę mieć fałszywych obserwatorów...

      Usuń
  26. Śliczna baseballówka! Pozdrawiam xoxo

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja :)


    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! <3 Masz megaaa włosy *,*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, wyglądasz świetnie!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja! Bluza mi się mega podoba ! ;)
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super baseballówka!+Śliczna sesja z balonami❤️
    MÓJ BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog, super sesja i piękna dziewczyna! Jesteś dobra w pozowaniu! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wstydzę się aparatu xD ale bardzo dziękuję :3

      Usuń
  33. Nie ubierałabym typowo białych spodni na taką pogodę. Zwykle noszę je wiosną :) A ogólnie spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog i post :)
    również obserwuję
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia. No i oczywiście ty!

    http://lifemarryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej :o Jak ty nie zmarzłaś w takich spodniach o.o Ale efekt fajny, śliczny outfit.
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie cudowne zdjęcia, super blog!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥