środa, 3 lutego 2016

Czarnulka :D

Na początku posta chciałabym z góry przeprosić za to, że w zeszłym tygodniu nie było żadnego wpisu, ale niestety kompletnie nie miałam czasu, aby pójść zrobić zdjęcia. Na całe szczęście dzisiaj się z nimi wyrobiłam po szkole. :D I mam nadzieje, że w tym tygodniu dam radę zrobić 2 posty. :D Już niedługo zaczynają się u nas ferie, więc jakie macie plany? :D A może już mieliście? :3

Wracając do tematu, czyli stylówki. Wiem, że jest ona bardziej odpowiednia na wiosnę, ale cóż :D przecież już niedługo będzie. :3 Było trochę zimno, ale dało radę. :D Stylówka składa się z Czarnych spodni z wysokim staniem z dziurami na kolanach, szarego crop topu i z czarnej bluzy, która była zawsze moją "HAVE IT", dlatego mam zamiar kupić jeszcze jedną taką, ale bordową. :D



Mam nadzieję, że stylówka i zdjęcia się spodobają :3 Jak podoba się praca mojego chłopaka? ♥



















Spodnie z wysokim stanem -> Bershka
Crop Top -> H&M
Bluza -> New Yorker
Buty -> Bucik


A na koniec moje zdjęcie ☺



snapchat: slodyczowypotwo

instagram: slodyczowypotwor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥