niedziela, 7 lutego 2016

✌ Prosto z WOJSKA ✌

Dzisiaj pokaże wam kurtkę moro, która tak bardzo mi się podoba i długo czekałam, aż będzie trochę cieplej, żeby ją pokazać. :D Ogólnie strasznie lubię, ubrania ze wzorem moro, dlatego czasem zastanawiam się czy czasem nie kupić takiego materiału, aby dać do krawcowej, żeby zrobiła mi taką bluzę ♥ ale musiałabym to jeszcze przemyśleć. Jedno wiem na pewno, że na bank będę taką posiadała. ☺Co do kurtki, niestety nie udało mi się uchwycić napisu, który znajduje się na plecach (You don't know anything). Ogólnie mam nadzieję, że spodoba wam się stylizacja i miejsce w którym robiłam zdjęcia (tak między nami byłam tam pierwszy raz i przestraszyłam się ptaka xD), ale i tak według mnie najśmieszniejsze było to, że od razu po zdjęciach, gdy wyszłam z tego lasku, podjechał mężczyzna ze swoim synem i poprosił o zrobienie im zdjęcia xD ( Klaudia fotografem xD~ mówiłam na snapie ☺).
No dobra to ja już przestaję was zanudzać i przechodzimy do zdjęć. ♥
























Spodnie z wysokim stanem -> Bershka
T-shitr z czaszką -> H&M
Kurtka moro -> Bershka
Buty -> Bucik

Mam nadzieję, że stylówka wam się podoba :)
A na koniec moje zdjęcie ☺





A tu zdjęcie z moich wygłupów ♥





PS. Post trochę inaczej napisany niż zwykle z powodu mego dobrego humorku :3

snapchat: slodyczowypotwo

instagram: slodyczowypotwor

2 komentarze:

  1. Fajny look i kurtka :) super jest ta czacha na bluzce :)

    Dzięki za odwiedziny u zapraszam częściej :)

    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do siebie też zapraszam, a zwłaszcza teraz, ponieważ mam ferie i będzie znacznie więcej postów :3 zapraszam również do obserwacji, aby być na bieżąco :3

      Usuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥