niedziela, 21 lutego 2016

☺ Darmowe gadżety szkolne ☺

Tak jak wczoraj wspomniałam, dzisiaj będzie post dotyczący współpracy. Bardzo zdziwiłam się taką propozycją, ponieważ nie mam wielu obserwatorów, jak i wejść, ale bardzo ucieszyłam z tego powodu. W sumie każdy początkujący bloger był by szczęśliwy ze swojej pierwszej współpracy, a ja jestem zadowolona z tego powodu podwójnie, gdyż mogę uczestniczyć w takiej akcji charytatywnej. ☺

Założycielem i pomysłodawcą Akcji jest Pan Mateusz Pawłowski, uczeń IV Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie. Już wcześniej zorganizował on dwa konkursy plastyczne dla dzieci i w obu wzięło udział ponad 700 osób. Sporo, prawda? Mateusz jest osobą niewidomą i bardzo mi przykro z tego powodu, wiem, że tego nie mogę zmienić, ale pisząc tego posta mogę chociaż trochę rozgłosić tą akcję na moim blogu.

Akcja ma na celu pomóc osobom, które potrzebują gadżetów szkolnych dla swoich dzieci, a nie zawsze je stać, aby kupić tego typu rzeczy.
Gadżetami szkolnymi wspierane są również szkoły, świetlice, przedszkola i różnego typu fundacje oraz stowarzyszenia, choć w większości są to osoby prywatne. Do oddania, są gadżety takie jak linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki oraz zakładki do książek. Oczywiście jest możliwa wysyłka. Warto dodać, że sponsorem akcji jest firma ulotki.net.

Co zrobić, aby otrzymać gadżety? To nic trudnego! :) Trzeba się tylko skontaktować z Mateuszem majlowo lub telefonicznie :) oraz można odwiedzić fanpage akcji Darmowe gadżety szkolne.
Oczywiście liczba gadżetów jest ograniczona, a akcja trwa do odwołania. :)

Bardzo się cieszę, że uczestniczę w takiej akcji i w pewnym sensie mogę pomóc :) Oby więcej takich Akcji i współprac!  ♥

e-mail -> info@paywin.pl
tel -> 505-904-182 




Ps. Jestem mile zaskoczona wczorajszą statystyką :) Ponad 200 wejść :D dziękuję ♥

20 komentarzy:

  1. Jakie to mile ze uczestniczysz w takiej akcji :) Ja raczej nie skorzystam ale czekam na nowego posta (normalnego XDD) z nowa stylizacja ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to mile ze uczestniczysz w takiej akcji :) Ja raczej nie skorzystam ale czekam na nowego posta (normalnego XDD) z nowa stylizacja ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy post ze stylizacją pokaże się we wtorek/środę, a później coś o włosach ;)

      Usuń
  3. oo super;)
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gadżety! :)

    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa a gadżety są super ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej!
    fajny blog, dobrze się czyta.
    może wspólna obserwacja.? :)
    zapraszam do nas, pozdrawiamy :)
    http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się coś w stylu obs za obs... jeśli mi się blog podoba to oczywiście, że zaobserwuję. Ja nie chcę mieć "fałszywych" obserwatorów, naprawdę, a jeżeli blog się podoba to zaobserwuj...
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja z nikim nie wspolpracuje ale szczerze ci gratuluje takiej wspolpracy szczegolnie jesli jest ona charytatywna! Z checia bym skontaktowala sie z nim, ale watpie czy by mi przyslal do Szwecji :D Mimo wszystko gratuluje!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się bardzo ucieszyłam ze swojej pierwszej współpracy :D bardzo + jest charytatywna :3 bardzo dziękuję za te miłe słowa :3

      Usuń
  8. Oj mój czas szkolny już dawno zakończony, wówczas nie rozdawali takich super gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! :) :*
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspanie, że chcesz pomagać. Masz u mnie duży plus. :)

    Blog mojej koleżanki:http://everythingforyou-wszystkodlaciebie.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna akcja charytatywna :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥