sobota, 5 marca 2016

♡ JUST CHILL ♡

Niestety ze względu na szkołę i napięty przez nią grafik, będzie mi trochę trudno pisać posty, dlatego mogą się pojawiać nawet raz na tydzień i za to z góry przepraszam, nie mam na to wpływu. Przez te sprawdziany, kartkówki itd. dosłownie nie mam na nic siły, ale dam radę, przynajmniej spróbuję. :) Bo jak nie ja to kto?

Wiosna idzie wielkimi krokami, więc powracam do treningów  ♥  Kto ze mną? ☺ Jest już dosyć ciepło, także wracamy do biegania :3 O kondycję i zdrowie trzeba dbać. ;)

Dobra powracając do posta... :D

Dzisiaj pokażę wam stylizację codzienną ☺ Składa się z bordowej bluzy z napisem "JUST CHILL It's Friday", który jest wręcz idealny! :D Do niej założyłam również czarne spodnie z wysokim stanem. Jak można zauważyć to są jedne z moich ulubionych xD
Tym razem będzie mało zdjęć, bo większość niestety nie wyszło :c Zapraszam do oglądania :*



















Bluza -> New Yorker
Spodnie z wysokim stanem -> Bershka
Buty -> Bucik


I standard
Moje zdjęcie :D




Snap: slodyczowypotwo

8 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za goraco ci w samej bluzie? 😂 A tak ogolnie to super post 👍💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Świetna bluza! :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladnie wyglądasz :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta bluza :) U mnie niestety wiosny nie widać.. a chciałam już zacząć jeździć na rolkach, jak co roku. W końcu dobra kondycja to podstawa!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥