czwartek, 10 marca 2016

☺ Bluza Coca-Cola ☺

Chciałam wstawić post we wtorek, dzień Kobiet, no ale niestety miałam tyle na głowie, że nie miałam czasu, dlatego życzę Wam wszystkiego dobrego kobitki ♥ Mam nadzieję, że każda z was dostała chociaż jakiegoś kwiatka, bądź upominek :D Jak spędziłyście ten dzień? :D

Chciałabym Wam również podziękować za prawie 3500 wyświetleń ♥ jesteście naprawdę wielcy ♥

W dzisiejszym poście pokażę Wam stylówkę szkolną, w sumie jak każda moja, pewnie dlatego, że ja jakoś niespecjalnie lubię się stroić, lecz w mojej szafie musi się pojawić coś na specjalne okazje, w końcu zaczęły się 18-nastki! :D Stylówka składa się z czerwonej grubej bluzy z napisem "Coca-Cola", jasnych marmurkowych spodni z wysokim stanem oraz miodowych bądź musztardowych (jak dla kogo) traperków. Co prawda Coli nie piję, bo nie mogę, ale bluza bardzo mi się podoba i ogromnym plusem jest to,  że w niej jest ciepło ♥
Dobrze już dłużej nie przedłużam :D Zapraszam do obejrzenia zdjęć :D





























Bluza Coca-Cola -> Tally Weijl
Marmurkowe spodnie -> New Yorker
Buty -> Bucik

I na koniec moje zdjęcie :)











Snap: slodyczowypotwo

6 komentarzy:

  1. Wow *-* cudoo :33 Coraz lepsze posty <3 Juz sie boje co bedzie w nastepnym :0 : DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego bać xD dziękuję :3 bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. Fajna bluza sama nym chciała taką mieć :)
    http://nikasstyle.blogspot.com
    zapraszam do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajną masz bluzę! Kiedyś znalazłam na eBayu taką z pepsi. :"D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluza ♥
    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. intensywna czerwień fajnie komponuje się z jasnymi jeansami:)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥