piątek, 8 kwietnia 2016

♥ Bluza Friday ♥

Z góry przepraszam, że naprawdę długo nie było żadnego posta, ale niestety teraz przygotowuję się do egzaminów zawodowych i codziennie mam coś do nauki. Obiecuję poprawę :)  ale to będzie w tym miesiącu bardzo trudne :d. W czerwcu będę miała znacznie więcej czasu, więc wynagrodzę to :D

Ostatnio zaktualizowałam stronę "Moje włoski" i można zobaczyć jak zmieniły się w ciągu miesiąca, oraz zadawać pytania. :D Z chęcią na nie odpowiem :)

Nie przedłużając już przejdę do stylizacji. Składa się ona z bluzy z napisem " FRIDAY My second favorite  F  word.", którą kupiłam na przecenie :) Do tego ubrałam czarne spodnie z wysokim stanem, full cap z różą oraz moje białe Adaśki.



Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale zapomniałam kartę pamięci do aparatu i musieliśmy zrobić zdjęcia moim telefonem. Na szczęście jak na telefon ma bardzo dobry aparat :)


















Bluza -> Sinsay
Spodnie -> Bershka
Buty -> Adidas
Full cap -> House






Snap: slodyczowypotwo

5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten blask bijący od tych butów XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluza bardzo. Dawno temu kupiłaś?

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥