sobota, 30 kwietnia 2016

🌺 Pani wiosna 🌺

Nareszcie upragniona Majówka ♥ w dodatku od środy zaczynają się matury i dzięki temu mam calutki tydzień, na zregenerowanie się ♥ a maturzystom (w tym mojej siostrze) życzę, aby zdali na jak najlepszym poziomie oraz dostania się na studia. Wiem, że co niektórzy jeszcze nie wiecie, co chcielibyście robić w życiu. Życzę każdemu z Was naprawdę wielkich sukcesów!

W czasie Majówki postaram się przygotować wam jak najwięcej postów które będą pojawiały się automatycznie o danej godzinie danego dnia :)

Dzisiaj przygotowałam dla was Wiosenną stylizację ♥ kiedy robiłam zdjęcia wraz z Olą, której w ferie robiłam włosy (○ Metamorfoza Oli cz. 1 ○ i ○ Metamorfoza Oli cz. 2 ○), nie było tak ciepło, bo przyznam, że trochę zmarzłam :D, ale co tam dla chcącego nic trudnego :) . Ubrałam biały koronkowy crop top, czarne spodnie z wysokim stanem oraz aby dodać trochę uroku WIOSNY założyłam śliczny różowy wianek na głowie :) śmiesznie się trochę czułam, ponieważ jak chodziłam tak później po Kartuzach dosłownie wszyscy się na mnie patrzyli xD nawet Pani szatniarka z mojej szkoły w ten sposób mnie zapamiętała :D
Już dłużej nie przeciągam :) serdecznie zapraszam i mam nadzieję, że zdjęcia jak i sama stylizacja się podobają :)






































Crop top -> H&M
Spodnie -> Bershka
Buty -> Adidas
Bluza -> Cropp
Wianek -> Bijou Brigitte



Snap: slodyczowypotwo



4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ♥
    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!! <3

    -N.

    Zapraszam do mnie na muzyczny post!
    MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka, idealnie pasuje do ozdoby na głowie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥