środa, 20 kwietnia 2016

👑 I'm not sory 👑

Hej wszystkim! ☺ Witam was po długiej przewie, bardzo brakowało mi pisania postów, oraz chodzenia na zdjęcia... ale niestety brak czasu daje się we znaki :c Staram się zawsze znaleźć chociaż troszkę, lecz nauka zajmuję mi najwięcej czasu :c po egzaminach na szczęście wszystko się uspokoi.

W majówkę przygotuję tyle postów ile tylko się da :D , dlatego bądźcie czujni :D.
Drugą rzeczą, która zajmuje mój czas to osiemnaski w tym roku, więc weekendy mam pełne wrażeń xD To ja już lepiej nie przedłużam i przejdę do stylówki. :)



Dzisiejsza stylówka jest idealna do szkoły, czy na jakiś wypad z przyjaciółmi :) składa się z T-shirt'u z napisem '' I'M NOT SORRY", czarnych spodni z wysokim stanem, skórzanej brązowej kurtki (nie jest moja, tylko mojej siostry, lecz ona już w niej nie chodzi, to...) i czarnych adidasów SUPERSTAR! :3












(wygląda jakbym latała xD)















Bluzka ->CROPP
Spodnie z wysokim stanem -> Bershka
Buty -> Adidas SUPERSTAR



Snap: slodyczowypotwo


3 komentarze:

  1. Świetna stylizacja! Jejkuu, tak strasznie podobają mi się superstary *-*
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również :D również chciałabym mieć białe superstary *o*

      Usuń
  2. fajna stylizacja! Chyba najnardziej podobają mi się spodnie... Są zwyczajne, z dziurami ale to sprawia że są hmm ciekawe? :D
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥