piątek, 6 maja 2016

✌ He's mine SORRY ✌

Hej wszystkim ☺ moja majówka powoli dobiega końca :c ale na szczęście udało mi się trochę odpocząć i przygotować oprócz tego jeszcze dwa posty, które pojawią się już niedługo :D mam naprawdę wiele pomysłów (na snapie (slodyczowypotwo) pokazywałam stosik ubrań, które chcę, aby pojawiły się na blogu :D) Dzisiaj również mam zamiar zrobić jakieś zdjęcia :D tym razem będzie coś innego niż zwykle :3 oraz mam zamiar zmienić zdjęcie w nagłówku więc czekajcie :D

Dziś pokażę wam bluzkę na ramiączkach z napisem "He's mine SORRY" (jest jeszcze dostępna w sklepie) oraz klasycznie czarne spodnie. Powoli robi się coraz cieplej więc myślę, że uda mi się zrobić jakąś "wakacyjną" stylizację :)
 Co tutaj przedłużać :) Serdecznie zapraszam! ☺
































Bluzka -> Cropp
Spodnie -> Bershka
Buty -> Adidas












Snap: slodyczowypotwo

3 komentarze:

  1. Super outfit :)

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Widzę, że jesteś z moich stron, jak miło :)
    Świetnie wyglądasz, bardzo fajna bluzka!
    Pozdrawiam,
    Faustyna z catwalk-fashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jest również miło :)
      Bardzo dziękuję :3
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥