środa, 11 maja 2016

❤ Jasno-pudrowy crop top ❤

Hejka Wam! Jak możecie zauważyć to z boku powstała nowa miniaturka zatytułowana "Modna Polka" ☺ Bardzo się cieszę, że już następnego dnia po zgłoszeniu mogłam dodawać tam własne stylizacje :D To jest dla mnie taki mały sukcesik :) na snapie pokazywałam ☺ i już można zobaczyć pierwszą, którą wstawiłam  :)

Pytacie mnie również o Snapchata to od razu powiem, że mój nick jest podany na końcu każdego posta, jak i na instagramie :) oraz przypominam, że niedługo pojawi się nowy nagłówek, tylko muszę wybrać zdjęcie :)

Dzisiejsza stylizacja składa się z jasno-pudrowego crop topu z nadrukiem, bordowej  basebollówki z napisem "Authentic" oraz spodni z wysokim stanem. Dzisiaj nie będę przedłużać, ponieważ jest już baardzo późna godzina. A i oczywiście z góry przepraszam za zdjęcia... pierwszy raz od bardzo dawna sama sobie robiłam zdjęcia i mogę szczerze przyznać, że się odzwyczaiłam i znacznie lepiej czuję się jak ktoś inny mi je robi :) ale to też pewnie dlatego, że mój wężyk spustowy nie jest do końca sprawny, a firma nie chciała przyjąć gwarancji...
























Crop Top -> H&.M
Basebolówka -> Bershka
Spodnie -> Bershka
Buty -> Adidas



Snap: slodyczowypotwo

4 komentarze:

  1. Widziałam na snapie :) Gratulacje♥
    Stylizacja super :D

    julandpi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluzki!

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja + ładny masz uśmiech :) Serdecznie zapraszam także na mojego bloga : http://klaudia-karolinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥