sobota, 14 maja 2016

❤ Top z ZARY ❤

Hejka wszystkim! ♥ Dzisiaj wstawię nowe zdjęcie w nagłówku, bo to stare mi się już znudziło :) a ponadto jest już coraz cieplej, więc odświeżenie nagłówka dobrze zrobi! :) Mam nadzieję, że to również się wam spodoba tak samo jak tamto ♥ I oczywiście z góry przepraszam za zdjęcia, ponieważ naprawdę bardzo długo ich sobie sama nie robiłam, a jeszcze wężyk spustowy odmawia mi posłuszeństwa :/ i dlatego również mogą być niektóre nie do końca wyraźne :c Dlatego wolę, gdy mi je robi ktoś inny, bo idzie to znacznie szybciej i wychodzą lepsze :)

Dzisiaj pokażę wam stylizację z moją pierwszą rzeczą z ZARY. Rzadko tam bywam, ponieważ jak coś mi się jakaś rzecz spodoba jest strasznie droga, a tyle na ciuchy to nie chcę wydawać :) .  W poszukiwaniu sukienki na wesele, znalazłam ten top za niecałe 16 zł. ♥ Do topu ubrałam czarne spodnie z dziurami, czapkę z adidasa oraz czarne superstary dodatkowo usta pomalowałam szminką z firmy "p2 FULL SHINE lipstick" (kupiona w HEBE) nr 050 oraz konturówką tej samej firmy (jeśli chcecie mogę również pokazać na snapie  ☺). Ze względu na to, że mam wadę wzroku, nie mogę nosić okularów przeciwsłonecznych, które dodały by jeszcze większego charakteru stylizacji. Ale zastanawiam się nad kupnem jakiś okularów, tylko i wyłącznie na zdjęcia :) Ale to dopiero później :D



Ja zabieram się za nowy nagłówek a Was zapraszam na obejrzenie zdjęć. ☺




























Crop Top -> ZARA
Spodnie -> Bershka
Czapka -> Adidas
Bluza -> New Yorker
Buty - > Adidas superstar






Snap: slodyczowypotwo

5 komentarzy:

  1. Mega zdjęcia i genialna pomadka! ♥
    Nominowałam Cię do LBA TAG :))

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) ale nie bawię się w nominacje, ale i tak dziękuję ♥

      Usuń
  2. jejku cudowny ten top i świetne zdjęcia :)
    pasuje ci ta czapka :)



    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look!

    http://dvrkvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥