czwartek, 26 maja 2016

❤ Always the number one ❤

Hej wszystkim :) Jak się macie? :D Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi, bo ja niekoniecznie :/ Dziś jest dzień Matki, więc życzę wszystkim Mamuśkom wszystkiego co najlepsze i wiele szczęścia ze swoich pociech :3 Ja już podziękowałam mojej mamie, a wy? :D

Dzisiejsza stylizacja składa się z czarnej bluzy (materiał jest podobny do materiału z których zrobione są firanki nie umiem inaczej go określić) z nadrukiem "Always the number one", jasnych marmurkowych spodni oraz przewiązaną w pasie koszulą w kratę. Uważam, że wygląda świetnie :D a Wam jak się podoba? :) Dzisiaj nie mam zbyt dużo do "powiedzenia", bo jak już wspomniałam, nie czuję się najlepiej :/ Mogliście się dowiedzieć już wczoraj na snapie :)

Ja wracam do łóżka, a Was zapraszam na obejrzenie zdjęć :)




















Bluza -> Sklep w Kartuzach
Spodnie -> New Yorker
Koszula -> Bershka
Buty-> Adidas





Snap: slodyczowypotwo

5 komentarzy:

  1. Super post, jak zwykle :D szkoda, ze jestes niezdrowa, bo zblizaja sie te cieplejsze dni,(przynajmniej w moim miescie XD) a wtedy najlepiej jest ze zdjeciami :D szkoda tylko, ze nie ma nieco wiecej stylizacji letnich, typu spodniczka lub shorty i jakis t-shirt :/ ale mam nadzieje ze takowe beda niebawem 👊😁😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić w ten weekend stylizacje letnie, no ale niestety mój brzuch ze mną nie współpracuje 😂😂 plus u mnie są burze 😂😂 ale nie martw sie, będą 😘

      Usuń
  2. Bardzo fajna bluza no i materiał sprawia, że jest odpowiednia na ciepłe dni :D

    Obserwuje i Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jest mi bardzo miło, że powoli uczciwie liczba obserwatorów wzrasta :3

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Piękna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje, a najważniejsze, że pasuje do Cb. Blog bardzo ładny, delikatny.
    Pozdrawia Ancyk ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥