środa, 27 lipca 2016

♥ Sportowy look ♥

Hej wszystkim! :D Jak wam mijają wakacje? :D Bo mi świetnie :3
Jeszcze ten tydzień i wracam do pracy, więc korzystam tyle ile można :D

Codziennie staram się przygotować jakiś post :) więc czas spędzam bardzo pożytecznie :D A co myślicie o poście związanym z włosami?  Co wy na to? :) Opisałabym jak ostatnio rozjaśniłam włosy (było na snapie), jakim produktem oraz co zrobiłam, ze włosy wyglądają pięknie i zdrowo? :D (dzisiaj je pokaże na snapie oraz  na instagramie, ponieważ zdjęcia do tego posta były zrobione już w zeszłym tygodniu) Dajcie znak w komentarzach czy taki post was interesuje :3

A dzisiejsza stylizacja składa się z topu z adidasa który już widzieliście, ale wygląda świetnie z tą piękną czarną spódniczką. Według mnie idealnie wygląda ta stylizacja  <3 Z tą spódniczką można stworzyć wiele stylizacji, po styl sportowy (tak jak ja to zrobiłam) jak i elegancki <3
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć <3 !































Top -> Adidas
Spódniczka -> Pull&Bear
Buty -> Adidas
Okulary -> Kartuzy

Snap: slodyczowypotwo

6 komentarzy:

  1. Świetne połączenie tego topu ze spódniczką! super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie w tym wyglądasz i jesteś bardzo fotogeniczna :)
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post o włosach może być :) śliczna ta spódniczka taka prosta a jednak ma w sobie to coś :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie, świetnie to wygląda :) Czekam na post dotyczący włosów!
    Zapraszam do mnie, będzie miło jeśli weźmiesz udział w konkursie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥