czwartek, 14 lipca 2016

♀Bluza bez rękawów♀

Hej hej :D Tak wiem, nie było mnie tutaj naprawdę długo, za co przepraszam, ale praca nie wybiera :) Od soboty mam już wolne więc postaram się przygotować jak najwięcej postów (nawet na sierpień), ponieważ zastanawiam się nad pracą w tym miesiącu :) więc moje wakacje wynoszą około 2 tygodnie, ale w sumie czemu nie :D ja nie potrafię usiedzieć w jednym miejscu zbyt długo, a praca zawsze zajmie czas spędzę go pożytecznie :3

Jeszcze niecały miesiąc, a będę już dorosła, co mnie przytłacza, koniec dzieciństwa  i beztroskiego życia, teraz sama odpowiadam za swoje czyny, trzeba się z tym niestety pogodzić :) Może w końcu będę mogła zostać WEGE? Było by miło :) Ale koniec o mnie :)

Dzisiejszy post niestety nie będzie zbyt letni, ze względu na pogodę jaka tutaj panuje. Stylizacja jest luźna, która pasuje na wiele okazji (szkoła, dom, wyjście na miasto...) mogłabym wiele wymieniać , ale to już można się domyślić :) Stylówka składa się z Bluzy bez rękawów z marki NIKE oraz czarnych spodni z wysokim stanem z dziurami na kolanach.
Bluza wbrew pozorom jest naprawdę ciepła, a jej materiał jest naprawdę świetny, nic dodać nic ująć. 
Koniec mojej gadaniny :) zapraszam was na obejrzenie zdjęć (z góry przepraszam że na niektórych zdjęciach jestem "poucinana", ale moja lustrzanka nie ma ruchomego ekranu, dlatego chcę tą sprzedać i upić całkiem nową, która ułatwi mi robienie zdjęć na bloga :3 )



















Bluza bez rękawów -> Nike
Spodnie -> Bershka
Buty -> Adidas


PS. Co myślicie o tym zdjęciu jako nagłówek?
Piszcie !


Snap: slodyczowypotwo


1 komentarz:

  1. Mega bluza!♥ U mnie też pogoda masakryczna :(

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥