czwartek, 30 czerwca 2016

♀Ja w sukience?♀

Hej Kochani 😊 Dzisiaj pisze do was z telefonu, wiec pewnie będzie znaczniej mniej tekstu niż zwykle, bo troszku zamula, ale jakoś da radę 😊 
W dzisiejszej stylizacji ja o dziwo jestem w sukience, co nie jest do mnie podobne, gdyż zwykle stawiam na wygodę (czyli spodnie), bo nie czuje się swobodnie w sukienkach, lecz, gdy tylko ją zobaczyłam musiałam ją mieć ❤ Jest cudowna i nie mam, aż takiego dyskomfortu jak przy innych moich spodniczkach czy właśnie sukienkach. Zawsze były albo sztywne albo poszerzały mnie w biodrach... Ta natomiast jest naprawdę delikatna i na dość sporo dziur dzięki temu idealnie sprawdza się na lato 😁 
Takie mogę z wielka chęcią nosić 😊 co do butow, to lepiej by wyglądały buty na obcasie,lecz skoro miałam jechać autobusem, w dodatku na stojąco to podziękowałam i postanowiłam ubrać właśnie te, gdyż nie są wysokie (najlepiej ubrać do nich skarpetki lub przykleic plaster... Wiem z własnego doswiadczenia)
Ja mykam do dalszej pracy oraz triszku zjeść a was zapraszam na obejrzenie zdjęć 😘😘






















Sukienka -> H&M
Buty -> Kartuzy (można już takie kupić w sieciowkach)
Okulary -> Kartuz

 


Snap: slodyczowypotwo

3 komentarze:

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥