czwartek, 21 lipca 2016

♥ Biały top i dżinsowe spodenki ♥

Hejka wszystkim ♥ Nareszcie mam wolne ♥ dzięki temu będę miała czas na przygotowanie postów, a szczerze mówiąc mam ogromną ilość ciuszków do pokazania :) więc myślę, że posty ze stylizacjami będą się pokazywać tak co dwa/trzy dni :D Więc będzie troszkę ciekawiej :)

Teraz mam jeszcze nowy aparat z ruchomym ekranem, dzięki temu zdjęcia będą jeszcze lepsze :D Jeszcze muszę się z nim oswoić, ale ja już widzę różnicę w tym jak na nich wyszłam, w ich ilości oraz znaczni mniej mi one zajmują :) Mam nadzieję, że i wam się one spodobają jak i mnie :3

Stylizacja składa się z białego topu, oraz dżinsowych spodenek z wysokim stanem. Uważam, że biały z dżinsem idealnie się ze sobą komponują ♥ A do tego moje czarne okulary przeciwsłoneczne  ♥ po prostu cudo :3 A najśmieszniejsze były zaczepki nieznajomych (typu czy można Cie podwieźć) Miłe, to jest jak dla mnie troszkę dziwne :) , ale co tam :D

Ja już mykam, a was zapraszam na obejrzenie zdjęć :3






























Top -> New Yorker
Spodenki -> Chińczyk
Buty -> Adidas
Okulary -> Sklep w Kartuzach




Snap: slodyczowypotwo


6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tego typu spodniami ale ty wyglądasz w nich świetnie :). Okulary są boskie!
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się coś innego :) Dziękuję :3 Również uważam, że okulary są fantastyczne :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie połączenie szortów z wysokim stanem i krótkiego topu ;)
    PorcelainDesire 

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, pozdrawiam ;)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu poluję na krótkie spodenki z wyższym stanem, ale nie znalazłam jeszcze niczego ciekawego, fajnie w nich wyglądasz!
    Zapraszam na konkurs :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥