poniedziałek, 15 sierpnia 2016

♥ BROOKLYN ♥

Hej hej :) nie było mnie naprawdę długo, bo ponad 2 tygodnie, ale niestety czasu brak, ponieważ zaczęłam pracę po której jestem wykończona, oraz teraz są wielkie przygotowania do mojej 18-nastki, która odbędzie się w tą sobotę. Dlatego proszę Was o wyrozumiałość :)

Dzisiaj pokażę stylizację taką na luzie lum na tzw. "skejta" w wersji damskiej. Składa się ona z naprawdę długiej bluzki z wycięciami na ramionach z napisem "BROOKLYN" (pokażę Wam dwa sposoby noszenia, czyli bluzkę włożoną w spodnie, oraz "puszczoną luzem") do tego ubrałam czarne spodnie z wysokim stanem :)

Posta piszę naprawdę na szybko, więc dużo napisać nie mogę, ponieważ się śpieszę :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a ja lecę ;)
























Bluzka -> New Yorker
Spodnie -> Bershka
Buty -> Adidas



Snap: slodyczowypotwo



2 komentarze:

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥