czwartek, 25 sierpnia 2016

♀ Bluza z Adidasa ♀

Witam wszystkich moich czytelników! :) jak Wam mija końcówka wakacji? Bo mina pełnych obrotach :D Jestem po mojej 18-nastce i powoli szykuję się do szkoły :) I również do egzaminu na prawo jazdy :D

Jeżeli chodzi o post o włosach który obiecałam, nie martwcie się :) niedługo się pojawi muszę tylko go napisać i obrobić zdjęcia :) mogliście zobaczyć, że ostatnio na snapie zdjęcia są czarno-białe, to ze względu na to, że moje włosy (ich kolor) ma być niespodzianką, aż do opublikowania posta :)

Zdjęcia które dzisiaj pokażę były zrobione wcześniej, ale niestety nie miałam czasu, aby cokolwiek z nimi zrobić :) teraz staram się robić naprawdę jak najwięcej zdjęć oraz postów, aby w roku szkolnym nie było takiego urwania głowy tak jak to było w roku szkolnym 2015/2016. Mam nadzieję, ze mnie po części rozumiecie i wybaczycie moją wcześniejszą nieobecność. Na początku sierpnia pracowałam od rana do wieczora więc nie miałam czasu nawet dla samej siebie.

Dzisiejsza stylizacja jest w zasadzie bardzo prosta i dla takich zmarzluchów jak ja :D
Stylówka składa się z czarnych spodni z wysokim stanem, oraz szarej ocieplanej bluzy z ADIDAS'a, co najśmieszniejsze sprzedawczyni u której ją kupowałam powiedziała, że jest to rozmiar dziecięcy, a dla mnie jest ona nieco za duża, no cóż :)

Ja lecę zrobić zdjęcia dalej, ponieważ mam całą masę ciuchów do pokazania :D,  a Was zapraszam na obejrzenie zdjęć ;) Pozdrawiam Was.



















Bluza -> Adidas
Spodnie -> Bershka
Buty -> Adidas

Snap: slodyczowypotwo






3 komentarze:

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥