niedziela, 17 stycznia 2016

♀Z.O.Ł.Z.A.♀

Dzisiejsza stylizacja jest luźna, codzienna. Od jakiegoś czasu chciałam mieć czarną bluzę z jakimś napisem i oto ona. :D Co najlepsze pokazuje ona świetne znaczenie słowa Z.O.Ł.Z.A. a mianowicie:
- zaradna
- obrotna
- ładna
- zgrabna
- ambitna
Niestety nie wiem z jakiego sklepu została kupiona, ponieważ dostałam ją od siostry, ;) ale można ją kupić w praktycznie każdym zwykłym sklepie. :D



Było trochę zimno, ale dałam radę zrobić zdjęcia. :D
Mam nadzieję, że stylówka Wam się podoba. :)















Spodnie    -> Zwykły sklep w Kartuzach
Kurtka    -> Cropp                               
Czapka   -> Sinsay                             


I na koniec Moje zdjęcie :)




PS. Jeszcze zostało mi serduszko na kurtce z WOŚP-u xD 
A post o tym wezmę z mojego wcześniejszego bloga :)


snapchat: slodyczowypotwo
instagram: slodyczowypotwor




1 komentarz:

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥