piątek, 15 stycznia 2016

♥Miodowy sweterek♥

Na samym początku chciałabym złożyć wam spóźnione życzenia noworoczne i zarazem świąteczne :3 Także myślę, że te święta Bożego narodzenia spędziliście miło wraz ze swoją rodziną <3 , a Sylwester był u was bezpieczny, w przeciwieństwie u mnie xD . Drugą <a rzecz o której chciałam napisać jest taka, iż ze względu na moje postanowienie noworoczne które brzmi "Co najmniej raz w tygodniu nowy post, spróbuję je zrealizować, jeżeli chodzi o stylówki to jak na razie nie będzie ich strasznie dużo, ponieważ nie mam tyle ciuchów na zimę, no niestety :c . Ale spróbuję być systematyczna. :D  Myślę również, że mając wężyk spustowy do aparatu też mi umili robienie zdjęć oraz szybciej się z nimi uporam, zwłaszcza w takiej pogodzie... brrr .... :/

Robiąc zdjęcia do szkoły na których miało zostać ukazane dobro, zrobiłam przy okazji zdjęcia do tego postu. Z jednego z tych zdjęć jestem naprawdę dumna :) ♥




I strasznie cieszę się, że Eliz mi nie uciekła ☺
Jeżeli chodzi o bloga jestem załamana wielkością zdjęć :( według mnie są za małe :( wie ktoś jak to zrobić aby były większe? Byłabym bardzo wdzięczna! :D
I sorki za to, że na zdjęciach jestem w skarpetkach xD

Dobra to teraz do sedna :) . Man nadzieję, że spodoba wam się stylówka, którą wam pokażę. :)















Spodnie z wysokim stanem    ->  Bershka
Miodowy sweterek                 ->  H&M

A na koniec standardowo moje zdjęcie ;)





snapchat: slodyczowypotwo
instagram: slodyczowypotwor

PS. Post z poprzedniego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥