czwartek, 14 stycznia 2016

Cześć wszystkim :D

Cześć Wam :)
Może pierwszy wpis wyjdzie trochę sztywno ale cóż...
Powiem wam, że nigdy nie potrafiłam ładnie pisać tego typu rzeczy ale spróbuję! ;) Dam radę. :) Powiem wam, że wcześniej miałam bloga na stronie blog.pl no ale cóż... po ośmiu postach nie mogłam dodawać już zdjęć a jak usuwałam w kokpicie to usuwały się z postów, dlatego zdecydowałam go przenieść. :D Parę postów może się powtórzyć z tamtego bloga, które najbardziej mi się spodobały. :) Więc osoby które już wcześniej mnie czytały niech nie będą zawiedzione lub zniechęcone tym, że już to widziały. Jeżeli chodzi o założenie bloga to zawsze tego chciałam, ale zawsze się wahałam nad tym czy dam rade i czy podołam jak dla mnie takiemu wyzwaniu. :D Nie byłam w pełni zdecydowana... Ale ostatnio ludzie z aska i nawet mój chłopak mnie do namawiał i powiedział, że się do tego nadaję. :D Pomyślałam sobie no cóż raz kozie śmierć ;) Będę tutaj dodawać posty o stylówkach, włosach, kosmetykach i o zdrowym trybie życia. :D Jeśli byście chcieli to mogę też dodawać różne historie które się wydarzyły. :)

Ten wpis przeznaczę na poznanie się. :)
Więc tak... Nazywam się Klaudia, mam już 17 lat, a w sierpniu czeka mnie 18-nastka :D mieszkam od 2 lat w Kiełpinie, wcześniej zamieszkiwałam w Kartuzach i trochę mi tego brakuje :) ale w sumie to dobrze mi się mieszka na wsi =3 na szczęście dalej spędzam w Kartuzach dużo czasu :) a nawet jestem tam prawie codziennie, ponieważ uczęszczam do technikum na wzgórzu. :D Od dwóch lat zaczęłam interesować się modą, a od jakiegoś czasu to już szczególnie zwracam uwagę na ubiór. Powiem, że jestem zaawansowaną włosomaniaczką xD naprawdę strasznie dbam o moje włosy :D hmmm.... czy można coś jeszcze o sobie opowiedzieć? Chyba to, że jestem strasznie nieśmiałą osobą i trochę trudno będzie mi się przyzwyczaić do tzw. "lekkiego" pisania, ale myślę, że z czasem będzie lepiej. :D
Chcecie coś jeszcze o mnie wiedzieć? Pytajcie śmiało w komentarzach. :D
Aaaa.... mało bym zapomniałam XD interesuję się bardzo fotografią :3 Czasem robię zdjęcia moim koleżankom :3
A może wy coś opowiecie o sobie? =3 Śmiało :D
A tu macie moje zdjęcie :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥