środa, 20 stycznia 2016

☺ Motylki ☺

W dzisiejszym poście chciałabym wspomnieć o wydarzeniu które wydarzyło się w zeszłą niedzielę (10.01.2016 r.), a mianowicie WOŚP. Uważam, że inicjatywa Pana Jerzego Owsiaka jest naprawdę słuszna, ponieważ pieniądze które zostaną zebrane idą na szczytny cel. :) Mam nadzieję, że w przyszłym roku także uda mi się zgłosić na czas, aby zbierać pieniądze, a w tym roku zebrałam ok 950 zł. :) Może i jest zimno, ale wszyscy są uśmiechnięci :D Ja nawet podwójnie bo poznałam mojego idola Ras Lutę i mogłam sobie zrobić z nim zdjęcie oraz pójść na jego koncert, ale niestety nie mogłam być do końca. :( A wy co myślicie o tej akcji? ☺ A tu zdjęcie z Ras Lutą ♥






A stylówka składa się z czarnych spodni z wysokim stanem z dziurami na kolanach oraz bluzki w motyle. ♥





















Mam nadzieję, że wam się podoba :3
Bluzka w motyle -> H&M                 
Spodnie -> Bershka
Kurtka -> Cropp
Czapka -> Sinsay

A na koniec zdjęcie z moim chłopakiem :3


snapchat: slodyczowypotwo
instagram: slodyczowypotwor


PS. Post z poprzedniego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥