czwartek, 5 kwietnia 2018

Powrót po ponad roku??? 😱😱 + stylizacja



Cześć Wszystkim!! :D

W końcu powracam na bloga! :) 
Nie będę się zagłębiać się w szczegóły dlaczego mnie nie było, ponieważ jest to moja osobista sprawa. :)
Teraz mam nadzieję, że mi się uda, być systematyczną i wrzucać post chociażby raz w tygodniu. Będzie to trudne, bo w tej chwili nie jest to zbyt przyjemny czas ze względu na to, że już za miesiąc mam maturę. 😱😱 Jest wielki stres oraz dużo nauki z nią związane ;)

Skoro powracam na tzw. "stare śmieci" to nie mogło by się obejść bez posta o tematyce modowej ;)








Dzisiaj mam dla was bardzo prostą stylizację, która moim zdaniem będzie pasować każdej osobie. Mowa tu o zwykłej białej (lub czarnej) koszulce może być z jak i bez napisów oraz zwykłych dżinsowych spodni. Ten look będzie dobry do szkoły, czy spotkania ze znajomymi. Ja wybrałam koszulkę z New Yorker-a z napisem "NEVERMIND". Można by powiedzieć żartobliwie, że opisuję każdą Kobietę, ponieważ każda z nas powie czasem takie typowe "NIEWAŻNE". 
Mam na sobie jedne z nielicznych w mojej szafie dżinsowych jasnych spodni, gdyż wiecznie chodzę w czarnych ze względu na to że zawsze pasują. Oczywiście moje spodnie są z Bershka, bo praktycznie tylko tam je kupuję, rzadko się zdaża, że jest inaczej. Wybrałam je ze względu na ich dziury, które moim zdaniem są dla nich ozdobą oraz nie są takie całkowicie zwykłe, nie lubię nudy 😜






















Jak już zauważyliście bardzo się zmieniłam, chociażby to że mam różowe włosy. Jeśli pamiętacie moje wcześniejsze zdjęcia, możecie zauważyć, że rzadko się uśmiechałam... W tej chwili staram się uśmiechać do obiektywu oraz powoli, im dłużej zaczynam czuć się coraz swobodniej i zaczynam akceptować samą siebie, swój wygląd. Tutaj trzeba podziękować mojemu fotografowi i kamerzyście, że mnie na to otworzył, niestety on nie chce rozgłosu na temat swojej osoby, więc jego tożsamość zachowam dla siebie ;)

Skoro wspomniałam o kamerzyście, to mogę wam powiedzieć, pochwalić się, że założyłam swój kanał na youtube. Może i filmy nie są full proffessional, ale musicie wziąć pod uwagę to, że dopiero się uczę tej całej "magii" oraz mam mało czasu, przez naukę więc posty i filmy mogą pojawiać się z lekkim opóźnieniem. Kanał: Sweet Monster










Bluzka - New Yorker
Spodnie - Bershka
Buty - Lokalny sklep

Pozdrawiam Was cieplutko 💖




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥