czwartek, 12 kwietnia 2018

DON'T GIVE UP THE SHIP 💋

Cześć wszystkim :)

Na początku chciałabym powiedzieć, że w tym tygodniu filmu na kanale nie będzie, ponieważ byłam chora i nie dałam rady nic nagrać. Bardzo jest mi z tego przykro, ale cóż zdaża się.

Dzisiaj mam dla was stylizację bardzo prostą, a zarazem dobrze wyglądającą. Tym razem postawiłam na czarne spodnie z dziurami na kolanach, które swoją drogą uwielbiam. Połączyłam je ze najzwyklejszą białą bluzką z napisem oraz rysunkiem łódeczki.





Jestem osobą, która bardzo często zapomina o dodatkach takich jak zegarek, czy naszyjnik, dlatego też mam ich bardzo mało i wam ich nie pokazuję. Dzisiaj postanowiłam pokazać wam mój zegarek. Jest on bardzo prosty i elegancki oraz pasuje niemal do każdej stylizacji. 





Szczerze?? Jestem jedną z tych osób, które większości ciuchów w sklepach nie przymierza i tutaj jest często mój błąd, który mam zamiar starać się naprawić. Mianowicie, gdy pierwszy raz założyłam tę bluzkę to nie wyglądałam zbyt korzystnie. Jest ona dosyć długa i gdy nie włożyłam jej do spodni, nie wyglądało to dobrze, ponieważ jestem osobą niską. Niestety problem jest taki, że w bardzo łatwy sposób idzie skrócić sobie nogi, na całe szczęście są na to sposoby 😀


Można by powiedzieć, że jestem maniaczką butów i mogłabym mieć ich tysiące 😂 Dziś wybrałam białe Air Force, które są mega wygodne i bardzo dobrze wyglądają na nodze ;)
Tym razem nie będę się zbytnio rozpisywać, ponieważ ze względu na ogrom nauki przed końcem roku wzywa ;) Mam nadzieję, że chociaż Wy macie milszy dzień ode mnie :)












Bluzka -> 50style
Spodnie -> Bershka
Buty -> Nike
Zegarek -> New Yorker


snap: slodyczowypotwor
instagram: slodyczowypotwor
Kanał: Sweet Monster






1 komentarz:

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥