sobota, 24 grudnia 2016

♥ Kwiatowo ♥

Cześć wszystkim <3 na wstępie chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt spędzonych z rodziną, ponieważ o to chodzi w te święta :) ale również, życzę, aby atmosfera była jak najlepsza i trafionych prezentów :)
Wiem nie było mnie bardzooo długo... lecz miałam po części swoje powody, o których nie będę mówić :) Po prostu powiem, że czas mnie gonił :) Ten post piszę na szybko, ponieważ trzeba jeszcze dużo zrobić przed dzisiejszą kolacją, więc nie obraźcie się, że nie będzie on zbyt "wylewny" :) Mam nadzieje, że to zrozumiecie :)

Dzisiejszy look nie jest typowo świąteczny, lecz połączenie tych ubrań bardzo mi się spodobało i dlatego wręcz musiałam Wam go pokazać :) miał się pojawić parę dni wcześniej ale no... nie  miałam czasu, a zdjęcia i tak są robione w nocy. W tym roku mam na szczęście tło na którym mogę robić zdjęcia, oraz sensowne oświetlenie, więc mam nadzieje, że się spodobają :) Przynajmniej nie muszę w tym zimnym stać bez kurtki tak jak to było na początku bloga :) to tło jest teraz dla mnie dobą opcją ponieważ mogę zrobić w każdej chwili zdjęcia, nawet zimą gdy robi się ciemno gdy wranam do domu :)

Dobra nie przedłużam... :)



Dzisiejsza stylizacja bardzo mi się spodobała :) składa się ona z bluzki z długim rękawem w kwiaty, oraz moich jasnych marmurkowych spodni :) Wygląda to naprawdę świetnie :) Bluzka jest w róże i jest naprawdę dobrze wykonana, co mnie bardzo cieszy :) Myślę również, że można by ją ubrać nawet do spódniczki (np. Dziś na Wigilię) i również będzie wyglądać  świetnie i elegancko :) Do całej tej stylizacji ubrałam Czerwone buty z NIKE model AIR MAX, tak tym razem to nie moje czarne i ulubione SUPERSTARY sama się sobie dziwię, ale one bardzo mi się spodobały :) z tego co już mogę o nich powiedzieć to to, że są one bardzo wygodne oraz stopa się w nich nie męczy co dla mnie jest ogromnym plusem :)

Mam parę nowości i mam nadzieję, że niedługo wszystkie zobaczycie :) teraz lecę pomóc i posprzątać :) a Was zapraszam na obejrzenie zdjęć które przygotowałam :)












(Tu wyglądam jakbym była blondynką) 








Bluzka -> New Yorker
Spodnie -> New Yorker
Buty -> Nike


Snap: slodyczowypotwo

2 komentarze:

  1. świetnie się prezentujesz! stylizacja na ogromny plus ;)
    wesołych świąt!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzka :) pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt ! Woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥