niedziela, 2 października 2016

♥ Dżinsowe ogrodniczki ♥

Hej tak jak obiecałam dzisiaj dodaję jeszcze letni post, który miał się pokazać już jakiś czas temu, lecz ze względu na prawko, szkołę i inne bardzo ważne rzeczy nie pojawił się wcześniej za co jeszcze raz bardzo was przepraszam. Jak wiadomo są rzeczy ważne i ważniejsze, niestety... Teraz jeszcze doszedł wyjazd mojego chłopaka na praktyki do Anglii i chcę spędzić z nim jak najwięcej czasu. Ale cóż...

Dzisiejsza stylizacja składa się z dżinsowych ogrodniczek, których wszędzie szukałam ♥♥♥ oraz z bluzki z falbanką. Takie połączenie kolorów wygląda świetnie a na dodatek w tym roku takie bluzki są bardzo modne. Do tego ubrałam czarne superstary...

Przepraszam, że dzisiaj tak mało napisałam o stylizacji, lecz odzwyczaiłam się od takiego pisania, ale mam nadzieje, że z czasem będzie lepiej, oraz znacznie łatwiej będzie mi pisać i może trochę się otworzę na Was ;) Większość ludzi tego nie wie, albo nie może w to uwierzyć, ale ja jestem bardzo nieśmiała i zamknięta w sobie, ponieważ moje życie nie było jakieś super łatwe... Zawsze gdy się do kogoś otwierałam, to ta osoba to wykorzystywała przeciwko mnie, dlatego jestem bardzo nieufna...

Chciałam Wam jeszcze podziękować za 10 tysięcy wyświetleń oraz za klikanie w reklamy to jest naprawdę bardzo miłe ♥ Dla Was to jest tylko "KLIK", ale dla mnie coś wielkiego... DZIĘKUJĘ ♥♥♥
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :3






















Bluzka z falbanką -> Bershka
Ogrodniczki -> Cropp
Buty -> Adidas

Snap: slodyczowypotwo


2 komentarze:

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥