sobota, 4 czerwca 2016

❤ Bluzka z Adidasa ❤

No hej hej <3 już długo mnie tutaj nie było, ponieważ miałam wyjazd ze szkoły do Krynicy Morskiej gdzie spędziłam 3 dni i integrowałam się z osobami z mojej szkoły :) poznałam naprawdę różne osobowości, ale najwięcej czasu spędziłam z Adamem z którym miło spędziłam czas :D Chciałam dodać tego posta tuż po powrocie, ale ze względu na to, że przez te trzy dni spałam tylko dwie godziny, a następnego dnia trzeba było się przygotować do szkoły trochę pospać i tak oto post pojawia się dopiero teraz :)

Dzisiaj pokażę wam ostatnio kupioną bluzkę z adidasa połączoną z czarnymi spodniami z wysokim stanem. Jest to naprawdę świetne połączenie, ponieważ bluzka jest szaro-czarna i pasuje do czarnych spodni :) Znacznie gorzej wygląda z jasnymi spodniami :)

Wiem, że chcielibyście teraz letnie stylizacje, dlatego już dzisiaj zrobiłam zdjęcia i wkrótce pojawi się właśnie taki wpis więc czekajcie ♥ a ja zapraszam na obejrzenie zdjęć :D

































Bluzka -> Adidas
Spodnie -> Bershka
Bluza -> New Yorker
Buty -> Adidas





Snap: slodyczowypotwo
                                                                                                           Zapraszam na instagrama ☺

2 komentarze:

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥