niedziela, 24 stycznia 2016

✌ New York ✌


Dzisiaj pokażę wam stylizację w której główną rolę gra bluza z napisem "New York". Kupiłam ją w tym tygodniu w centrum, ale z tego co mi wiadomo była to ostatnia sztuka. :c a szkoda bo jest naprawdę bardzo ładna. :3 Ze względu na paski na rękawie od razu skojarzyła mi się z firmą Adidas :D z resztą nie tylko mnie :D Dzisiaj miałam osobistego fotografa xD Szymona :D Jak wam się podobają zdjęcia które zrobił? :3




























Szkoda tylko, że nie wróciła moja bordowa bluzka xD
Ale cóż :D


Mam nadzieję, że się stylizacja podoba :*

Spodnie z wysokim stanem -> Bershka
T-shirt z nadrukiem wilka -> H&M 
                    Bluza "New York" -> Sklep Paola
           Miodowe Traperki -> Bucik
                              Kurtka -> Cropp

A na koniec moje zdjęcie :3







snapchat: slodyczowypotwo

instagram: slodyczowypotwor

2 komentarze:

  1. Świetny blog oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że w tym tygodniu również zrobię posta po szczerze mówiąc nie za bardzo będzie kiedy :)

      Usuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwacje to ogromna motywacja♥
♥ jeśli blog się podoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥
♥ wchodzę na wasze blogi♥
♥ jeżeli stosujesz metodę "kopiuj i wklej" to nie masz po co pisać komentarza♥
♥ nie pisz, że obserwujesz, skoro tak nie jest, przecież to można sprawdzić♥